Vuosi 2013 osa 2

kuva (37)

Heinäkuussa olin kesätöissä, mökkeilin, kummityttö sai nimen, kävin risteilyllä ja Turussa, olin Tampereella, vierailin Fiskarssissa, iloitsin prinssi Georgen syntymästä ja kävin asuntomessuilla. Muutama drinksu on tullu myös kuvista päätellen vedettyä.
kuva (36)

Elokuussa stressasin kirjotuksista, etsin työssäoppimispaikkaa ja kävin haastattelussa, olin kattomassa ralleja, mun superkiva työssäoppiminen Gina Tricotissa alkoi, olin tosi stressaantunu ja väsynyt, matkustin joka päivä Jyväskylään ja takaisin kotiin, leivoin ja aloin juomaan teetä.
kuva (41)

Syyskuussa stressi ja väsymys jatkui, juhlittiin rapujuhlia, olin Cheekin jäähallikeikalla, sairastin kotona flunssaa, kirjotin äikän, aloitin Coren, pääsin BB talk shown yleisöön, riekuin baarissa lähes joka viikonloppu, ostin enemmän vaatteita kuin varmaan yhteensä koko elämäni aikana, mun mitä parhain työssäoppiminen loppui ja koulu alkoi.
kuva (40)

Lokakuussa popitin Birdyä, valokuvasin, koukutuin entisestään Instagramiin ja blogi-inspiraatio oli kateissa.
kuva (39)

Marraskuussa mun isotäti sairastui vakasti ja muutaman päivän päästä nukahti ikiuneen, hyvästeltiin Eeva-Liisa haudan lepoon, olin joulukorttikurssilla, aloitin terveelliset elämäntavat, kävin Tukholmassa ja mun Instagram kuva oli joulukuun Cosmossa.
kuva (38)

Joulukuussa etsiskelin joululahjoja, leivoin piparkakkutalon, olin Espoossa, suoritin autokoulun loppuun, aloin stressaamaan opinnäytetyöstä ja muista kouluhommista, olin kattomassa Cheekkiä Himosareenalla, veljen vaimo laittoi mulle ripsipidennykset ja harrastin paljon liikuntaa.

Hitto mikä homma tässä oli, mut nyt se on tehty! Tästä pääsette lukemaan samaisen postauksen vuodelta 2012.

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus! :-) Mun blogissa on sulle haaste: http://pdior.blogspot.fi/2014/01/blogihaaste.html

    VastaaPoista