Vuosi 2013 osa 1

kuva (32)
Tammikuussa otin todella vähän valokuvia (huomaa varmaan myös kollaasista), leikkasin mun hiukset tosi lyhyiksi, stressasin koulujuttuja, aloin käymään salilla, kävin ajamassa liukkaan kelin radalla, söin myös erityisen paljon salaattia, vietin viikonloppua Tampereella ja popitin Florence + the Machinea (ainakin päätellen vanhan blogin postauksien otsikoista).
kuva (30)

Helmikuussa täytin 18-vuotta, kärsin ihan helvetillisestä silmatulehduksesta, kävin ensimmäistä kertaa baarissa (silmäpuolena), pidin sukulaissynttärit, sain ajokortin, lukiojakso alkoi, katsoin Gossip Girliä, ajelin kylistä ja kävin hiihtämässä.
kuva (31)

Maaliskuussa olin Emma Gaalassa, hiihdin ja luistelin, kävin suorittamassa harjoitteluvaiheen autokoulussa, kävin kattomassa Cheekiä Himosareenalla, ajelin taas kylistä, liityin Instagramiin, olin Espoossa, julkaisin ensimmäisen videopostauksen ja musta tuli iPhonen omistaja.
kuva (34)

Huhtikuussa olin Levillä, nautiskelin keväästä, kattelin GG:tä ja varmasti tein jotain muutakin mut nyt ei vaan muistu mieleen.
kuva (33)

Toukokuussa syntyi ihana pikkuinen kummityttöni, vietin paljon aikaa Espoossa, kattelin jääkiekkoa, kävin Tallinnassa, jännitin kesäkuuta ja stressasin ihan helvetisti iltalukiosta.
kuva (35)

Kesäkuussa matkustin New Yorkiin reiluksi viikoksi ja rakastuin siihen kaupunkiin, kärsin jetlagista, juhlittiin siskon synttäreitä, olin mökillä ja Himoksessa Juhannusfestareilla.

Toinen osa ilmestynee tänne parin päivän sisällä. Vuoden 2012 vastaavan postauksen löydätte tästä. Ihanaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti