Uusi meikkivoide

IMG_5904
Oon käyttäny viimeiset pari vuotta BB-voidetta tai CC-voidetta ja tykänny niistä, mutta nyt halusin kokeilla tota uutta Maybellinen SuperStay Better Skin -meikkivoidetta. On ihan pikkusen paksumpaa kun noi voiteet mitä oon käyttäny, teki jotenkin tosi kuivan ihosta ja vaikeeta levittää, mutta sit taas sen lupaukset on aika kovat ja pysyyhän se iholla tosi hyvin. Oon yleensäkin alussa aika kriittinen, mutta tällä hetkellä näyttää siltä että olis ehkä kannattanu jättää ostamatta. Onks kellään muulla kokemuksia tästä meikkivoiteesta?

4 kommenttia:

  1. Oon itekki aatellu ostaa tuon, mutta nytte taijan harkita kahteen kertaan ennenku ostan, ei nimittäin kuulosta kovin hyvälle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei se ihan kauheen hyvää ainakaan mun mielestä oo, kannattaa tosiaan harkita.. :DD

      Poista
  2. Itse olen harkinnu ton ostamista mutta en oo oikein vielä uskaltanut ostaa kun kaikki arvostelut on niin hajanaisia ja mielipiteitä on ääripäästä toiseen :D onko toi kuinka peittävää tavaraa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii se on tosi vaikee tietää mikä on oikeesti hyvää ja mikä ei, melkein täytyy aina ite kokeilla.. :DD joo on se tosi peittävää. :-)

      Poista